21 mrt 2020

Annuleren algemene ledenvergadering

Geachte leden,

Na afstemming met het bestuur en de voorzitters van de buurtcommissies hebben wij besloten dat de algemene ledenvergadering, die op 23 maart 2020 gepland stond, wordt uitgesteld.

Overwegingen die daarbij een rol hebben gespeeld zijn:

• Het kabinetsbesluit om tot 31 maart 2020 geen bijeenkomsten te houden met meer dan 100 personen;
  • Hoewel wij geen 100 personen verwachten onze eigen verantwoordelijkheid als wijkraad, om mede gezien onze doelgroep, hier van af te wijken;
  • Het niet strikt noodzakelijk is om de algemene ledenvergadering op het geplande tijdstip door te laten gaan.

Wij zullen de door de regering vastgestelde maatregelen op de voet volgen en op basis daar van een nieuwe datum plannen.

Wij wensen u allen sterkte voor de komende periode. Zorg goed voor u zelf en waar nodig en mogelijk ook voor elkaar.

Perry Bakker

Namens het bestuur van Wijkraad Centrum.