10 mei 2023

Zondagmiddagconcerten start 21 mei a.s.

Het is bijna zover! Op zondagmiddag 21 mei a.s. begint het zomerseizoen in de muziektent in het Oranjepark.

Sinds 1999 (behalve de Corona-jaren) organiseert de Stichting Muziektent Oranjepark muzikale zondagmiddagen, gratis toegankelijk voor de inwoners van Apeldoorn en omgeving en ook voor alle leeftijden. Er is dit jaar wederom een gevarieerd programma samengesteld met voor elk wat wils.

Alle muziekstijlen gaan de revue passeren: country, soul, klassiek, jazz, funk, indo-rock, rock & roll, shanty-liederen, Nederlandstalig, Blues, Cubaans Latin, Pop, Molukse Muziek, Lagu2, Southern Rock, Death Metal, lichte muziek, Reggae. Americana, enzovoort, enzovoort.

Kom heerlijk genieten van de gezelligheid en fijne muziek in het mooiste park van Apeldoorn zittend op een stoeltje van de SMO a € 1,- of op uw eigen picknick kleedje. Het kan allemaal en het park is ook groot genoeg om een lekker plekje uit te kiezen. Er is catering aanwezig, voor het eerst dit jaar verzorgd door Chantal de Haan en haar crew van Urban Food Services (vorig jaar heeft Ton van Laarhoven het stokje aan Chantal overgedragen) en er is een toiletgelegenheid voor de hoge nood.

Zondag 21 mei is er om 14.00 uur een optreden van de Apeldoornse (jonge) band “Bakersfield” en om 15.00 uur zal de Apeldoornse band “Hawkeye” het podium van de muziektent betreden.

Het belooft een super leuk seizoen te gaan worden, dus kom op zondagmiddag naar het Oranjepark en laat u verrassen door de muziek van die middag, elke zondag is er wat anders te beluisteren en te zien. Elke zondagmiddag in de periode 21 mei t/m 10 september 2023. Aanvang 14.00 uur tot 16.00/16.30 uur.

Kijk voor het volledige programma op de website www.muziektentapeldoorn.nl of www.facebook.com/muziektentapeldoorn

Wilt u liever een papieren programma haal er dan een op bij Coda, buurthuis Maasstraat, Orca, De Groene Hoven, Dok-Zuid, Buurthuis Ons Honk, het Duivensportcentrum, de Cognactheek, Shirts & Co, Drumzaak, Nijkamp Accordeons, The Guitarshop, Urban Food Services, Guitart-Music, Harleman Tweewielers. En uiteraard zijn ze ook verkrijgbaar tijdens de concertmiddagen in het Oranjepark bij de groene tent.

Tot ziens bij de Muziektent in het Oranjepark, u bent van harte welkom!